Ada Milea feat Dorina Chiriac - Quijote - subterana stapana

Etichete:



Ada Milea - Subterana stapana
Vezi mai multe video din Muzica »


Ai fost la Toboso, Sancho?
Ihim
Te-ai si intors?
Ihim
Desi te-ai dus pe jos..
Te-ai si intors!
Ihim
Sancho, te misti mai repede ca vantul,
Sancho, cu tine-as ocoli in 3 zile pamantul.

Si pana-n Toboso te-ai dus?
ihim
Lu' Dulcineea i-ai spus ce ti-am spus?
Ihim
Da' de uitat, nimic n-ai uitat?
Cand ai plecat, n-ai uitat?
N-ai uitat nimik important?
Ai uitat sau n-ai uitat?
Spune, ai uitat ceva important?
Ai uitat ceva? Ai uitat ceva? Ce?

Scrisoarea, Sancho! Scrisoarea pentru care ai plecat!
Ai uitat scrisoarea si tu ai plecat,
Ai uitat scrisoarea si ai plecat
Ai uitat scrisoarea si ai plecat
Ai uitat scrisoarea si ai plecat
Tu pentru scrisoare te-ai dus la Toboso si fix de scrisoare ai uitat!
Ai uitat scrisoarea si ai plecat
Scrisoarea, Sancho, scrisoarea!
Ai uitat-o aici! Ai uitat-o si-ai plecat!

Scrisoarea? Scrisoarea n-am uitat-o!
Am tinut-o minte, apoi i-am dictat-o.
Am dictat-o cuvant cu cuvant,
N-am uitat niciun rand:
"Subterana stapana.."
Suverana..!
Da, suverana! Ce-am spus? altceva?
"Subterana stapana.." si aici urma ceva de-o boala sau asa ceva..
"Subterana stapana.."
Lasa scrisoarea, nu-mi mai zice de ea..
"Subterana stapana.."
Las-o naibii de scrisoare, nu-mi mai zice de scrisoare!
In scrisoare, am pus eu de la mine
Cateva sufletele, inimioare, iubire,
Care nu lipsesc, de la cei ce iubesc,
Ele nu lipsesc de la cei ce iubesc..
Spune-mi de Dulcineea..
"Subterana stapana.."
Spune-mi de Dulcineea..
"Subterana stapana.."
Spune-mi de Dulcineea..
"Subterana stapana.."
Spune-mi ce facea? Cum umbla? Cum era?
Cum pasea? Cum privea? Cum era? Cum era?
Cum era imbracata? Cum era parfumata?
..Era transpirata!
Ce ti-a spus de iubirea mea?
M-a rugat sa te rog sa te-ntorci acasa,
Sa te-ntorci acasa, sa te-ntorcï acasa...
Sancho!


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu