.:: Adrian Paunescu - Ruga pentru parinti ::.

Etichete: , ,

Muzica: Stefan Hrusca


Enigmatici si cuminti
Terminîndu-si rostul lor
Lîngã noi se sting si mor
Dragii nostri, dragi pãrinti.
Cheamã-i Doamne, înapoi
Cã si-asa au dus-o prost
ªi fã-i tineri cum au fost
Fã-i mai tineri decît noi.

Pentru cei ce ne-au fãcut
Dã un ordin, dã ceva
Sa-i mai poti întîrzia
Sã o ia de la-nceput.
Au plãtit cu viata lor
Ale fiilor erori
Doamne, fã-i nemuritori
Pe pãrintii care mor.

Ia priviti-i cum se duc
Ia priviti-i cum se sting
Lumînãri în cuib de cuc
Parcã tac si parcã ning.
Plini de boli si suferinti
Ne întoarcem în pãmînt
Cît mai sîntem, cît mai sînt,
Mîngîiati-i pe pãrinti.


Stefan Hrusca - Ruga pentru parinti
Asculta mai multe audio Muzica »

E pãmîntul tot mai greu
Despãrtirea-i tot mai grea
Sãrut mîna, tatãl meu!
Sãrut mîna, mama mea!
Dar de ce priviti asa
Fata mea si fiul meu
Eu sînt cel ce va urma
Dragii mei mã duc si eu.

Sãrut mîna, tatãl meu!
Sãrut mîna, mama mea!
Rãmas bun, bãiatul meu!
Rãmas bun, fetita mea!
Tatãl meu, bãiatul meu,
Mama mea, fetita mea!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu