Cheloo - Antisocial

Etichete:



Cheloo-Antisocial
Asculta mai multe audio Muzica »


Sunt produsu unei societati plictisite
Care in fiecare zi inevitabil ma inghite
Numai cred in picturi , toata treabai dubioasa
Da macar sant sincer , ma prefac cami pasa
Am un ras ciudat care ma scutura si tremur
Cand plutesc maimutele pe val dupa cutremur
Incerc sa ma mint k tre sa sufar , ce c***t
De fapt am mult mai mult aer de respirat
Cat imi beau cafeauan pat planuiesc un incendiu
Ca de mult vreau sa produc si io un accident de mediu
Trenu deraiaza ; toata lumea ien doliu
Io masez satisfacut mai comod in fotoliu


< refren >

Nui de competenta mea sa fac lumea mai buna
Ia vorba asta de c***t exact asa cum suna
O mie de guri fricoase ar dori sami spuna
Ca afarai cald cand de fapt fulgera si tuna


Viara are colti e chiar dintoasa
Bunavointa falsa e si ea periculoasa
Vreau sami faceti m**e cu limba de moarte
Sau daca se poate
Sami sugeti p**a cu demnitate
Am regrete , sunt un om chinuit
Cand eram mic nam invatat sa trimit bomben plic
Cand va exprimati compasiunea direct vomit
Caci vorbiti atat de frumos dar nu faceti nimic


Problemele noastre nau nici c*r nici cap
Miai gasit un dinte in stomac
Nu insita sal c*c
Cai in capu meu doar barbosu stie
Teas exploata ce p**a mea ca pe gorila argintïe

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu