Elena Gheorghe feat Gica Coada - Ina ina gione

Etichete: , ,

Gica Coada:
Cum s`adar lea feata
Shed mi minduiescu
Cum s`adar lea feata
Sani ti isusescu (x2)

Elena Gheorghe:
Ina ina gione
Ina isuseami
Ina ina gione
Inveasta tini iami(x2)

Gica Coada:
Cum s`adar lea fetea
Imshata pirusheana
Cum s`adar lea feata
Sani ti ved niheama(x2)

Elena Gheorghe:
Ina ina gione
Ina tu livadi
Ina ina gione
Dada nu ni veadi(x2)

Gica Coada:
Cum s`adar lea feata
Pirusheana meau
Cum s`adar lea feata
Inveasta sa`ni ti iau(x2)

Elena Gheorghe&Gica Coada:
Ina ina gione
Noi doii s`na lomo
Ina ïna gďone
Caruna s`na bagamo
---




Varianta tradusa in limba romana:

Gica Coada:
Cum sa fac eu fata
Stau si ma gandesc
Cum sa fac eu fata
Ca sa te petzesc(x2)

Elena Gheorghe:
Vino vino baiete
Vino si peteste'ma
Vino vino baiete
Nevasta sa ma iei(x2)

Gica Coada:
Cum sa fac eu fata
Frumoasa zana
Cum sa fac eu fata
Sa te vad putin(x2)

Elena Gheorghe:
Vino vino baiete
Vino in livada
Vino vino baiete
Mama nu ne vede

Gica Coada:
Cum sa fac eu fata
Zana mea
Cum safac eu fata
Nevasta sa te iau

Elena Gheorghe&Gica Coada:
Vino vino baiete
Noi doi sa ne luam
Vino Vino baïete
Coroana sa ne'o punem

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu