SampLe feat. N-Man - Cei Ca Mine

Etichete:



Ma simt ca un prizonier in lagar fara scapare
Dar speranta ca o sa reusesc ma tine in picioare
Voi astia care aveti totul nu stiti ce-i suferinta
Sa-ncerci sa lupti cu viata si nu mai ai credinta
Ca totul va fi bine ca ceva , se va schimba
Dar te gandesti ca daca mori n-ai ce lasa in urma ta
Pacat ca’n viata banii au mereu ceva de spus
De’aia am lasat credinta nu mai cred in cel de sus
Si ma chinui sa’mi transform visele in realitate
Dar tu n-ai cum sa intelegi ca deja le ai pe toate
Am iesit la suprafata nu mai pot sa ma ascund
In spatele multor probleme in care ma scufund
Cu banii crezi ca poti sa rezolvi orice problema
Si ma critici pe mine dar pentru tine’s o emblema
N-ai lipsuri in familie toti sunt langa tine
Fara parinti nu poti sa te descurci la fel ca mine !

Refren:

Cant piesa dupa piesa pentru cei ce ma asculta
Banii nu ii fac cantand iar viata este scurta
Nu am timp si nici bani sa fac ce imi doresc
E o cursa mult prea lunga dar sper sa reusesc

Eu simt lipsa parintilor de sarbatori
Langa tine’i toata lumea , iar pe strada cersetori
Multi copii fara sperante , fara bani si fara mame
Indura frigul de afara si aproape mor de foame
Despre cei ca mine e melodia mea
Tre’ s’asculti doar prima strofa sa intelegi ca viata-i grea
Multi copii ce nu au minte , cu mamele se cearta
Fara sa isi dea seama , ce ar putea sa piarda
Vreau decat sa intelegi , muzica ce’o cant
Am iesit la suprafata nu mai pot sa ma ascund
Am multe principii in viata c-asa am fost crescut
Sunt maturizat devreme pe toti v’am intrecut
Muzica ce’o cant va critica pe voi
Iar cand am dreptate faceti pasul inapoi
Iau curba din reflex si nimeni nu se prinde
Ca merg cu capul sus uitandu’ma inainte

Refren:

Cant piesa dupa piesa pentru cei ce ma asculta
Banii nu ii fac cantand iar viata este scurta
Nu am timp , nu am bani sa fac ce imi doresc
E o cursa mult prea lunga dar sper sa reusesc

Nu pot sa ma opresc acum , trebuie sa vorbesc
mai am putin pana sa ma trimita’n iad , tatal ceresc
si tot nu pot sa ma opresc ca …
fericirea ori cat as cauta’o n-o s’o gasesc
pe zi ce trece imi dau seama ca viata sens n-are
ma macina pe dinauntru ma doare foarte tare
mama zace bolnava de ani de zile prin spitale
tata e un alcoolic ca si mie fara scapare
imi pare rau ca spun vorbele astea si ma doare
dar viata ma baby este exact asa cum pare
daca maine mor nu-mi pare rau decat de mama
de fratele meu , de andra si de cativa frati cu care beau io seara
ia asta nu e o bautura obijnuita
bea din ea cu mine si ai sa fi fericita
inchipuie-ti ca asta este ultima noastra seara
te rog bea cu mine din aceasta bere rara …




http://mcgogoo.blogspot.com/
mutat la:
WWW.MCGOGOO.RO/

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu