Luna Amara feat. Ombladon - Loc Lipsa

Etichete: ,

N-am loc printre iluzii si deziluzii ce ma pierd
Dau foc la institutii ce-mpart contuzii pe trotuar
Dar iar nu ai solutii la revolutii puse-n cap
Nu, nu sta mort in tine si asculta bine cand iti spun

Refren:
Am ceva cu mintea ta
Indiferent de realitate
In-mintea ta e tot noapte
Nu mai poti scapa din ea
Am ceva cu mintea ta
Indiferent de realitate
In-mintea ta e tot noapte
E cusca ta
===

===
N-am loc intre durere, intre viol si avort
N-am loc s-adun in mine gunoiul tau de zi cu zi
Vreau doar sa arzi in tine ceas de ceas
Vreau doar sa astern uitare pe tot ce-a mai ramas
Refren:
Am ceva cu mintea ta
Indiferent de realitate
In-mintea ta e tot noapte
Nu mai poti scapa din ea
Am ceva cu mintea ta
Indiferent de realitate
In-mintea ta e tot noapte
E cusca ta

Nu vreau sa-mi fac loc sub o alta dicatura
Sunt pierdut in multimea plina de ura
Nu am loc intre sperante
Desarte si gloante, intre razboaie
Ce nu sunt ale noastre
Pot sa te fure, intind mana
Unde-i iubirea, intreb ca un disc stricat
Intr-una
N-am loc intre chin si suspin
Sau cruzine
Intre declin si venin
Sau crime
Minti bolnave conduc minti slabe
Prin noapte
Fara resentime spre moarte yeah
Vizat sa intretii acest cosmar
N-am loc
In acest joc muradar, in acest calvar

Refren:
Am ceva cu mintea ta
Indiferent de realitate
In-mintea ta e tot noapte
Nu mai poti scapa din ea
Am ceva cu mintea ta
Indiferent de realitate
In-mïntea ta e tot noapte
E cusca ta

MCGOGOO.RO/
tricouri online

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu